Обмін та повернення
Ми завжди йдемо назустріч клієнтам. Якщо Ви виявили помилку при отриманні замовлення, будь ласка, одразу зверніться до нас. Ми оперативно виправимо помилку, зробимо заміну чи повернемо оплату.
Ми рекомендуємо перевіряти посилку безпосередньо при отриманні у кур'єра або на відділенні «Нової Пошти». Якщо Ви виявили нашу помилку, будь ласка, повідомте нам за номером +380 93 646 27 62.
Якщо ви виявили проблему згодом, зателефонуйте за номером +380 93 646 27 62 або напишіть нам на електронну пошту [email protected] з усіма деталями та з фото невідповідностей.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів після отримання посилки. Але упаковка обов’язково має бути повністю цілою, без пошкоджень. Не розкривайте захисну мембрану та не користуйтеся косметикою, якщо плануєте її повернути.
Ми змушені відмовити у поверненні чи заміні косметики, якою Ви користувалися. Навіть якщо у Вас є всі комплектуючі, ціла упаковка і немає видимих пошкоджень.
Зверніться до нас і ми обов’язково знайдемо рішення та зробимо ваш шопінг у нашому інтернет-магазині приємним!